неделя, 27 май 2012 г.

Нов и-мейл и Facebook страница

Мързелът е нещо ужасно, особено когато е налегнал автор на блог за "направи си сам" идеи :) За да докажа, че все още не ме е завладял напълно и безвъзвратно реших най-после да създам и-мейл адрес и фейсбук страница на блога :) Така че ако случайно искате да се свържете с мен можете да ми драснете съобщение на новият и-мейл адрес или през фейсбук страницата ми.

***

Laziness is something terrible, especially when it attacks the author of a blog dedicated to DIY ideas ;) To prove that I'm still not totally overwhelmed by it I finally decided to create an e-mail address and a Facebook page for my blog. So if you would like to get in touch with me just drop me a line on my new e-mail or through my Facebook page.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...